Tjena

Min båtmodell G.T.S FINNJET gick klistermärkerna sönder , och jag har väntat och väntat och väntat och inte gjort nåt åt det så efter skolavslutning så gick jag in på datorn och beställde helt enkelt en helt ny båt..
Som jag ska bygga ihop EFTER CMS COLOMBO EXPRESS och då kommer antagligen Finnjet att se ut såhär:
Men att se den på bild kanske inte är så fint men jag lovar att i verkligheten framför dig ser den fantastiskt ut!!
än när du bara ser EN endaste bild av den!
Ja nu kom en liten + en stor båt här!
G.T.S FINNJET & OCEAN LINER QUEEN MARY 2
Thank You!
Bilderna är tagna ifrån: http://www.modellversium.de/galerie/15-schiffe-zivil/4556-gts-finnjet-revell.html

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!