Mitt favvofartyg :D

Hejsan


Mitt favoritfartyg just nu är Baltic Queen!!
Hon är så snygg & fräsch innuti.
Det är faktiskt det nyaste fartyget på Östersjön :)
Just nu kan jag inte åka henne.
För jag går ju i skolan & sen den 20 juni så ska jag ju på Cinderellakryssning igen :P
Så jag får vänta!
Men den ska upplevas på riktigt!!!!
Själv har jag aldrig åkt Baltic Queen...
har bara sätt 2 par killar som åkte Baltic Queen om du söker på youtube: kryssningen 2009 del 1  så kan du se hur dom hade det, i några delar....
Men som sagt var.. Baltic Queen är Östersjöns princessa!
Där efter kommer Cinderella= Askungen
Galaxy= partybåt
Amorella=cool
Aja hare gutt
Here you have the Princess of Östersjön!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!